לא יודעת מה לעשות :(

עכשיו בספורט:

היום בשעה 23:50 ריאל ברסה

לובי הדרך לאושר - התפתחות אישית - קואוצ'ינג אשכול מספר 35050
אין לך הודעות חדשות |

מבולבלת (אורח)תאריך: 04.06.05 - שעה: 21:39:26

  
#35050, "לא יודעת מה לעשות :("


          

אז ככה אני אספר לכם ואולי תוכלי לעזור לי , אני אשמח מאוד
אם כן..

יש לי ידיד שהיינו פעם בקשר ממש ממש טוב והוא רצה
שניהיה חברים, עכשיו אני לא הרגשתי אליו ממש משהו
ולא הייתי בטוחה בעצמי אבל הסיבה העיקרית שבגללה
אפילו לא ננתי צ'אנס לקשר הזה היתה כי הוא היה גר
בשכונה עם מלא עבריינים והיה קצת מושפע, וסיפר לי
שהוא רוצה להשתנות ולצאת מהחיים האלו...
בכל זאת לא רציתי כי זה לא היה מתאיםלי כי הקטע הזה
וגם לא הייתי בטוחה אם יש לי בכלל משו אליו.
בכל מקרה לא הינו בקשר יותר אחרי שהמצאתי לא תירוצים
ולפני כמה זמן ,(אחרי שנה בערך) התחלנו להיות שוב בקשר..
והוא ממש השתנה כי הוא בצבא בקרבי וזה ביגר אותו וכל זה.
עכשיו הוא רוצה שוב לחזור להיות בקשר טוב ושניהיה חברים
ואני לא יודעת מה לעשות אני מפחדת סתם להתאכז ולגלות שהוא
לא השתנה ובעצם הוא לא מתאים לי :(
אם לא הבנתם אני ילדה טובה מבית טובה ..
מה אני יכולה לעשות? יש הצעות?


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

תגובה מהירה
שמך
טקסט
  

נושאמחברתאריך הודעהמספר
    
כנסי- סמנתה תאריך: 04.06.05 - שעה: 22:24:42 #1
וואי היה לי סיפור כזה עם ידידה שלי..ביני לבין ידידה שלי... (ל"ת) baraKing תאריך: 05.06.05 - שעה: 00:07:58 #2
ומה ניסגר איתכם בסוף? אם בכלל... (ל"ת) מבולבלת (אורח) תאריך: 05.06.05 - שעה: 06:42:05 #4
סמנתה את צודקת .. מבולבלת (אורח) תאריך: 05.06.05 - שעה: 06:41:00 #3
תראי מפגרשון (אורח) תאריך: 05.06.05 - שעה: 07:16:22 #5
לא תמיד זה טוב לקחת סיכון כי לפעמים אחוזי הכוויה גבוהים :(:( (ל"ת) סמנתה תאריך: 05.06.05 - שעה: 08:02:02 #6
אודיה אני חייב להגיד שאת ממש טועה kifkef תאריך: 05.06.05 - שעה: 10:56:16 #8
תראי,תראי kifkef תאריך: 05.06.05 - שעה: 10:52:34 #7
תכלס אני מסכימה איתך ,אבל אני כבר לא מסתכנת..!!:(לא מתאהבת (ל"ת) סמנתה תאריך: 05.06.05 - שעה: 11:02:40 #9
צריך לדעת מתי לקחת סיכון,ונכון מטעויות לומדים ככה זה החיים (ל"ת) סמנתה תאריך: 05.06.05 - שעה: 11:03:00 #10
כנסי Xור תאריך: 09.06.05 - שעה: 03:08:42 #11
תתחילו לצאת ביחד , לדבר יותר וככה תכירי אותו ותראי אם הוא הש (ל"ת) אורח (אורח) תאריך: 10.06.05 - שעה: 11:16:38 #12
תודה לכולם.. אני אקח לתשומת ליבי כל מה שנאמר פה (ל"ת) מבולבלת (אורח) תאריך: 10.06.05 - שעה: 18:26:47 #13

סמנתהתאריך: 04.06.05 - שעה: 22:24:42
חבר מתאריך: 06.09.04 - שעה: 19:28:34
10,100 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#35058, "כנסי-"
בתגובה להודעה מספר 0


          

אם את ממש ככה חוששת והכל
אז עזבי לחתוך קשר הכי פשוט
לא להיקשר יותר מידי כרגע
ולא להתאכזב בעתיד אם זה הרחוק ואם זה הקרוב
אבל אם את לא יכולה בלעדיו
ואתם יחד בקשר
אז פשוט לזרוםםם
תהיו ככה בקשרי ידידות טובה והכל
ואם את באמת רואה שהבנאדם התשנה
ואת גם מרגישה אליו משו בלי לשאול אחרים והתייעצויות
ככה שאת שלמה ובטוחה במה שאת חשה
אז להיות חברים זה הכי סבבה
מה שאת חושבת לנכון מאמי
בהצלחה
ותיידעי...


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

baraKingתאריך: 05.06.05 - שעה: 00:07:58
חבר מתאריך: 07.02.05 - שעה: 11:00:17
3,200 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#35061, "וואי היה לי סיפור כזה עם ידידה שלי..ביני לבין ידידה שלי......"
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

מבולבלת (אורח)תאריך: 05.06.05 - שעה: 06:42:05

  
#35065, "ומה ניסגר איתכם בסוף? אם בכלל......"
בתגובה להודעה מספר 2


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

מבולבלת (אורח)תאריך: 05.06.05 - שעה: 06:41:00

  
#35064, "סמנתה את צודקת .."
בתגובה להודעה מספר 0


          

אולי באמת אני צריכה לחתוך עם הקשר הזה לגמריי כדי לא להתאכז אחרי
זה או משהו כזה..
אבל אם אני יעשה את זה יש מצב שאני אתחרט ואני אגיד לעצמי
"חבל.. למה לא ניסיתי את הקשר הזה, אולי זה היה הולך בסוף"..
בכל מקרה או שאולי באמת אני צריכה לזרום עם הקשר ולראות מה קורה עם הוא באמת השתנה וזה לא אותו דבר כמו פעם ורק אחרי זה להחליט מה לעשות..

בכל מקרה תודה רבה מאמי ..
ואני יידע שיהיה חדש ;-)


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

מפגרשון (אורח)תאריך: 05.06.05 - שעה: 07:16:22

  
#35066, "תראי"
בתגובה להודעה מספר 3


          

לדעתי את צריכה להבין לבד אם את באמת מרגישה אליו
משהו, אם כן, לדעתי את צריכה לקחת סיכון ולהיות איתו בכל מקרה,
אם את באמת רוצה, אם לא... אז אל תכריחי את עצמך
להיות איתי כי בסוף את תצטערי על זה...

אם הוא התבגר זה עוד יתרון בשבילך, כי את יודעת שהוא השתנה...
וזה טוב, מקווה שתגיעי להחלטה נכונה ושיצא מזה רק טוב

בהצלחה


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

סמנתהתאריך: 05.06.05 - שעה: 08:02:02
חבר מתאריך: 06.09.04 - שעה: 19:28:34
10,100 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#35067, "לא תמיד זה טוב לקחת סיכון כי לפעמים אחוזי הכוויה גבוהים :(:(..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 05.06.05 - שעה: 10:56:16
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#35070, "אודיה אני חייב להגיד שאת ממש טועה..."
בתגובה להודעה מספר 6


  

          

אחוזי הפגיעה תמיד אבל תמיד יהיו גבוהים, ותמיד נפגע ברמה גבוהה כי אנחנו בני אדם אנחנו מטבעינו רגישים

לא להפגע זאת לא החוכמה
החוכמה היא ללמוד ממה שנפגענו ממנו
להתבגר ולהתגבר עליו...

לפעמים זה קשה
ולפעמים נראה בלתי אפשרי

אבל זה אפשרי
גם דברים הרבה יותר גרועים...


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 05.06.05 - שעה: 10:52:34
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#35068, "תראי,תראי"
בתגובה להודעה מספר 0


  

          

איזה מעשה בוגר זה להחליט לה להסתובב עם אדם כזה, מחזיק ממך...
אבל יש לך עוד אפשרות חוצמלבורח
והיא לשנות
אם הוא אוהב אותך
את יכולה לעזור לו
בתור ידיד דבר ראשון, אח"כ אולי תהיו חברים

את יכולה לעזור לו לצאת מזה לגמריי
להיות אדם טוב יותר

נכון שזה כבר דיי קרה לו
אבל הוא צריך את התמיכה האוהבת הזאת שלך כדי להבין שהוא תמיד יכול להיות יותר טוב

ולכי תדעי
אולי עוד תתאהבו


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

סמנתהתאריך: 05.06.05 - שעה: 11:02:40
חבר מתאריך: 06.09.04 - שעה: 19:28:34
10,100 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#35071, "תכלס אני מסכימה איתך ,אבל אני כבר לא מסתכנת..!!:(לא מתאהבת..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

סמנתהתאריך: 05.06.05 - שעה: 11:03:00
חבר מתאריך: 06.09.04 - שעה: 19:28:34
10,100 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#35072, "צריך לדעת מתי לקחת סיכון,ונכון מטעויות לומדים ככה זה החיים..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

Xורתאריך: 09.06.05 - שעה: 03:08:42
חבר מתאריך: 22.09.06 - שעה: 06:00:50
2,954 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#35348, "כנסי"
בתגובה להודעה מספר 10
נערך על-ידי Xור

  

          

בס"ד

חכם סיני זקן אחד אמר פעם בקרב

שההפסד זה לא החולשה

ושההפסד זה ההיתרון

כי אחרי ההפסד תדע איזה טעויות עשית

זה החיסרון וגם ההיטרון למקרה שלא הבנת

זה שאת לא ידעת שזה החולשה שלך זאת באמת לא החולשה

זה ההיטרון

כי את ידעת לתקן אותה

ואז את יכולה להבין שאת לא תעשי את זה בקרב הבא

כי את תדעי שזה מה שיחליש אותך ויגרום לתווסה שלך

אז ככה

אם את חוזרת אליו אני מה איכפת לי

לא קשור אליי אבל אם בא לך אליו

אז לכי וגם אם את יודעת במאה אחוז שאת תיכווי

זה לא סיכון זה להשלים אם המציאות

אני אמרתי את דעתי
אם את חושבת שבא לך אליו אנ מדגיש אליו אם את מרגישה אילו משהו

אז את צריכ ללכת על זה
ולא לחשוב אבל מה אם אני יכווה
אז אני אומר לך שלי נראה יותר שתיכווי ולא שהוא ישתנה
אבל אם תיסתכלי על זה כמוני את תוכלי להבין שזה לא יהיה סיכון
זה יהיה רק הוכחה עד כמה אנשים שקרנים
או שיש אחד שנמאס לו מהאנשים האלה

ואז תוכלי להבין שהכוויה זה רק הניצחון ולא ההפסד

זאת אומרת

שאם ניצחת בקרב אתה לא יצאת רק המנצח אתה יצאת

אחד שיודעע לא לחזור על הטעויות שלו

וממשיך לבדוק את החסרונות שלו והוא ימשיך לתקן את זה

עד שהוא יודע שאין לא חסרונות יותר כך שהוא לא יפסיד

וגם אם הוא מפסיד

זה יותר טוב מלנצח כי זה מוכיח לו שהוא עדיין לא ריק מחסרונות

וזה אומר שההפסד

הוא יותר מהניצחון

כי הניצחון רק מוכיח שתיקנת את הטעות שלך

אבל לא מוכיח שתיקנת הכל כי יש עוד הרבה בדרך

והניצחון רק מוכיח שאתה יכול להבין מתי טעית

אז קחי את העצה הזאת ממנו לא ממני

זה החכם הסיני הזקן אומר

אז תקשיבי לו.

וזאת דעתי


בס"ד


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

אורח (אורח)תאריך: 10.06.05 - שעה: 11:16:38

  
#35411, "תתחילו לצאת ביחד , לדבר יותר וככה תכירי אותו ותראי אם הוא הש..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

מבולבלת (אורח)תאריך: 10.06.05 - שעה: 18:26:47

  
#35493, "תודה לכולם.. אני אקח לתשומת ליבי כל מה שנאמר פה..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

לובי הדרך לאושר - התפתחות אישית - קואוצ'ינג נושא #35050
תגובה מהירה
שמך
טקסט
  


הוסף למועדפים - קבע כאתר הבית

כל הזכויות שמורות ל- זבנג.נט © Zbeng@Zbeng.Net
ההשתתפות באתר מותנית בהסכמה להסכם השימוש.
השעה כעת: 12:12:34 - תאריך: 15.09.25



ספר טלפונים | ספר אנשים | אינדקס שירים