אהבה אסורה,עזרה....!!

עכשיו בדברים שבלב:

חיייבת עצות

לובי הדרך לאושר - התפתחות אישית - קואוצ'ינג אשכול מספר 39763
אין לך הודעות חדשות |

אחת (אורח)תאריך: 01.10.06 - שעה: 04:33:44

  
#39763, "אהבה אסורה,עזרה....!!"


          

אני מאוהבת ואוהבת בחור ערבי
ורע לי עם זה
קשה לי להתנתק מההרגשה הזאת !!
אנחנו יחד כבר כמעט חצי שנה
ועברנו הרבה יחד בתקופה הקצרה הזאת
וכל כך טוב לי איתו אבל
אוף זה לא יכול להימשך כי אין פשוט אי אפשר ככה
ואני לא יודעת מה לעשות
רע לי פשוט ככה !!!
זה קשה ואני מתה להיות איתו אבל
קיצר, איך משתחררים מאהבה אסורה ?!!?!?!


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

תגובה מהירה
שמך
טקסט
  

נושאמחברתאריך הודעהמספר
    
מממ SweetY תאריך: 01.10.06 - שעה: 17:22:45 #1
אני אהיה מניאק במה שאני אגיד לך עוז תאריך: 01.10.06 - שעה: 21:43:23 #2
נאי לא מבין מה הבעיה להיות עם בחור ערבי? kifkef תאריך: 01.10.06 - שעה: 22:55:00 #3
אלה בחורים שנחמדים בהתחלה ולאחר מכן הופכים למפלצת גרש תאריך: 01.10.06 - שעה: 23:23:10 #4
גרש מחזקת אותך... אדר תאריך: 01.10.06 - שעה: 23:29:51 #5
גרשון ואדר הגזענות שלכם עוברת כל גבול! kifkef תאריך: 02.10.06 - שעה: 00:31:57 #6
וואואווו הרחקת לכת... אדר תאריך: 02.10.06 - שעה: 00:44:39 #7
דבר ראשון, אני ממליץ לך מאוד לא להשוות אותי לנאצי, בחיים שלך. גרש תאריך: 02.10.06 - שעה: 00:52:48 #8
השוואה חריפה אני יודע kifkef תאריך: 02.10.06 - שעה: 01:07:01 #9
וואו, אחד החירטוטים, ובפעם השנייה אני מזהיר אותך. גרש תאריך: 02.10.06 - שעה: 01:12:22 #11
אגב, אלו נתונים סטטיסטים kifkef תאריך: 02.10.06 - שעה: 01:09:01 #10
אחת התגובות! MetallicA תאריך: 03.10.06 - שעה: 08:10:00 #24
מאיפה אתה יודע? בדקת ערבי ערבי? (ל"ת) גרש תאריך: 02.10.06 - שעה: 01:13:33 #12
תראו.. tehila תאריך: 02.10.06 - שעה: 03:58:29 #13
וכשבחורה מתאהבת ביהודי? בצ'כוסלובקי? kifkef תאריך: 02.10.06 - שעה: 23:22:10 #14
חח אתה פשוט חי בבועה... אדר תאריך: 03.10.06 - שעה: 04:25:14 #20
יפה (ל"ת) gorgbar תאריך: 02.10.06 - שעה: 23:30:38 #15
אתה יודע כפיר... אם כבר נכנסנו לזה, זה ממש עצוב גרש תאריך: 03.10.06 - שעה: 01:46:28 #16
תגובה שלי.. חשיי תאריך: 03.10.06 - שעה: 03:11:02 #17
שחרונת כפרעלייך=] kifkef תאריך: 03.10.06 - שעה: 04:13:08 #18
כפיר.. חשיי תאריך: 03.10.06 - שעה: 04:22:03 #19
אז ככה אותה אחת (אורח) תאריך: 03.10.06 - שעה: 05:25:16 #21
את תעברי את זה אני בטוחה!!! רק יחשל אותך (ל"ת) אדר תאריך: 03.10.06 - שעה: 05:28:44 #22
אוף כתבתי תגובה ארוכה וזה לא שלח..!! אחת-17 תאריך: 03.10.06 - שעה: 06:26:16 #23
אחת (ואותה אחת) יקרה.... kifkef תאריך: 03.10.06 - שעה: 08:29:23 #25
כפיר אותה אחת (אורח) תאריך: 03.10.06 - שעה: 08:34:42 #26
כמו שהתאהבת אז ככה תחתכי את זה!!! אפילו שזה כואב! (ל"ת) RastaBasta תאריך: 03.10.06 - שעה: 11:43:22 #27
אני שמח לשמוע שהחלטת לנתק את הקשר. גרש תאריך: 03.10.06 - שעה: 15:34:41 #28
... דעתי... (אורח) תאריך: 03.10.06 - שעה: 23:02:51 #29
.... חשיי תאריך: 03.10.06 - שעה: 23:06:40 #30
יש משפט שאמר פעם הודי חכם kifkef תאריך: 05.10.06 - שעה: 07:39:50 #31
תודה כפיר:] (ל"ת) חשיי תאריך: 05.10.06 - שעה: 23:16:16 #32
תהיה איתו אםן זה עושה לך טוב.. אבל כנסי חסום תאריך: 06.10.06 - שעה: 22:03:09 #33
איזה יופי של ניגוד בין הכותרת לבין המשך ההודעה..::/ (ל"ת) חשיי תאריך: 07.10.06 - שעה: 22:02:20 #34
טוב... אלעד תאריך: 17.10.06 - שעה: 06:15:25 #35
איזו בועה? kifkef תאריך: 17.10.06 - שעה: 17:09:17 #36
אתה חי בבועה כל כך גדולה שאתה לא רואה אותה אפילו גרש תאריך: 17.10.06 - שעה: 17:27:50 #37
בוא נניח ואתה צודק לרגע גרשון... kifkef תאריך: 17.10.06 - שעה: 17:48:31 #38
סבבה, יש לך רצון טוב, באמת גרש תאריך: 17.10.06 - שעה: 17:57:50 #39
אייי כפיר כואב לישמוע מה שאתה אומר אולי תקום כבר למציאות (ל"ת) ShlomiM תאריך: 20.10.06 - שעה: 06:23:17 #40
לא הכול פוליטיקה והסברה אנחנו לא מאותו הגזע נקודה.. (ל"ת) ShlomiM תאריך: 20.10.06 - שעה: 06:23:40 #41
כפיר דניאלוס תאריך: 20.10.06 - שעה: 06:39:13 #42
שוב אני מסכים איתך..... kifkef תאריך: 21.10.06 - שעה: 09:46:30 #43
kifkef אתה כזה חמוד=] אני אוהב אותך! (נערך) (ל"ת) אמיר (אורח) תאריך: 21.10.06 - שעה: 14:59:40 #44
עזוב אתה חי בסרט עד שזה יתפוצץ לך בפנים. (ל"ת) דניאלוס תאריך: 21.10.06 - שעה: 18:41:32 #45
אולי זה ישמע מוזר אבל... איתי השולט תאריך: 22.10.06 - שעה: 06:06:19 #46
כפיר כנס elior תאריך: 23.10.06 - שעה: 20:56:54 #47
אין, פשוט אין, שום מצב שבעולם ליהודים וערבים יחד! אחת-17 תאריך: 24.10.06 - שעה: 06:46:53 #48
ליטל את מכלילה!לא כל האצבעות שוות !!! (ל"ת) סמנתה תאריך: 24.10.06 - שעה: 08:41:57 #49
אגב לגביי שינוי נושא הדיון, זה בידיעת הכותבת ואישורה=] (ל"ת) kifkef תאריך: 24.10.06 - שעה: 14:20:28 #50
זה מתחיל לגלוש לאקטואליה ופוליטיקה חברה....ח (ל"ת) ShlomiM תאריך: 24.10.06 - שעה: 14:40:28 #51
כנסו כולם=] - הבדלה בין הכללה לריאליות. - שווה קריאה וארוך מאוד! kifkef תאריך: 24.10.06 - שעה: 14:41:03 #52
משפט קצר אם הת מאמינה בדת זה ניקרא היתבוללות -אסור- (ל"ת) ShlomiM תאריך: 24.10.06 - שעה: 14:42:10 #53
יקירתי נכון שזה קשה אבל את זה מצב לא (ל"ת) drsdii תאריך: 24.10.06 - שעה: 19:05:25 #54
תנסי להשתחרר נפשית...לחשוב עם עצמך.... (ל"ת) yarden.f. תאריך: 02.11.06 - שעה: 04:37:04 #55
שמעי נשמה (ל"ת) נוריאנה (אורח) תאריך: 18.05.07 - שעה: 18:07:18 #56
אני ערביה נטלי (אורח) תאריך: 18.05.07 - שעה: 18:15:07 #57
יאללה Bimba_69 תאריך: 18.05.07 - שעה: 23:26:31 #58
איזה הקפצה =/ חח (ל"ת) רעותי:] תאריך: 19.05.07 - שעה: 10:41:51 #59
אם טוב לך איתו ואת אוהבת אותו תלחמי (ל"ת) יהודיה שהאסלמה (אורח) תאריך: 25.03.08 - שעה: 01:29:39 #60
לערביה שכתבה tehila תאריך: 25.03.08 - שעה: 02:12:40 #61
תיזהרי את עןד בחורה תמימה שפיתו אותה ותסיים בתור שפחה שלו YONI33 תאריך: 29.03.08 - שעה: 20:38:05 #62

SweetYתאריך: 01.10.06 - שעה: 17:22:45
חבר מתאריך: 19.09.04 - שעה: 09:22:32
5,151 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39769, "מממ"
בתגובה להודעה מספר 0


  

          

את בעצמך אמרת-
זה לא יכול להימשך, כי פשוט אי אפשר ככה!
אז את צודקת! את לבד אמרת מה את צריכה לעשות,
אם את מרגישה שזה לא יכול להימשך אז אין לך ברירה, זה יהיה קשה, אבל את חייבת להתנתק ממנו!



טלושלי אני מאוהבת בךךךךך=]

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

עוזתאריך: 01.10.06 - שעה: 21:43:23
חבר מתאריך: 23.12.09 - שעה: 11:52:05
10,036 הודעות.

ישנן כעת 5 תמונות ציבוריות בגלרייה שלי
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39779, "אני אהיה מניאק במה שאני אגיד לך..."
בתגובה להודעה מספר 0


          

אבל אני לא רואה ברירה אחרת

את חייבת לנתק איתו קשר באופן מוחלט

אני בד"כ הולך עם הרצון החופשי של הבנאדם ואני ממש שונא מוסכמות חברתיות שמגבילות אותך למסגרת אבל המקרה הזה קרה וקרה וקרה אינספור פעמים ותמיד הנערה בסיפור נפגעה..

אז עשי לעצמך טובה ואל תהי הבאה בתור

וזה לא כי הוא "ערבי" - זה פשוט כי החברה לא מקבלת את זה (וזה לגמרי לא בסדר) ובמקרים כמו אלו אין לך ברירה אלה להרים ידיים וללכת עם הזרם.


חוצמזה
את לא נמשכת אליו ?? - אז מה יש לך לחפש איתו ? (בלי שום קשר לזה שהוא ערבי)

"אם תלך בלי מטרה,
רגע של חולשה יתפוס אותך בדרך חזרה
חברים יושיטו יד.
לא תמיד כדי לרמוס אותך,
לפעמים כדי לתפוס אותך,
לקבל אותך באהבה,
להשיב לך את התקווה... " - זאב נחמה.


ETHNIX.CO.IL

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 01.10.06 - שעה: 22:55:00
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39782, "נאי לא מבין מה הבעיה להיות עם בחור ערבי?..."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          

או יתר נכון:מה את שמה זיןפ על מה החברה מקבלת או לא מקבלת?

את תהיי עם מי שבא לך.

אם את מוכנה להיות עם לא יהודי או רק יהודי שומר מסורת או מה שאת תחליטי
את תחליטי

ולא החברה.

למי אכפת שהחברה לא מקבלת זוגיות של יהודיה וערבי
אם טוב לכם
זה בעיה שלכם ולא של אפ'חד אחר.


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

גרשתאריך: 01.10.06 - שעה: 23:23:10
חבר מתאריך: 25.09.06 - שעה: 19:54:17
27,869 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39783, "אלה בחורים שנחמדים בהתחלה ולאחר מכן הופכים למפלצת..."
בתגובה להודעה מספר 3


  

          

מנצלים את הבחורות כל עוד הן צעירות, ומאוחר יותר, כשהן מתבגרות, ומבינות איזו טעות הן עשו בזה שהחליטו לצאת
עם בחור ערבי, זה כבר מאוחר מידי, הערבים לעולם לא יתנו לה לעזוב אותם, הם יעשו הכול כדי שהבחורה תישאר איתם,
אני אישית ראיתי מיליון מקרים כאלה, שבחורה יוצאת עם בחור ערבי ובסוף כשהיא רוצה לעזוב אותו, מתחיל הסיוט של החיים שלה,
במקרה הטוב רק הוא יאנוס אותה, במקרה הגרוע יצטרף אליו עוד חבר או שניים.

כן, הוא מתוק, הוא חמוד, אבל זה רק עכשיו, תסתכלי רחוק, אם את רוצה שהחיים שלך ימשיכו להיות כמו שהם, ואת לא רוצה שהם ייהרסו לך,
תנתקי איתו קשר ותצאי עם יהודי, אלא אם כן זה לא מפריע לך, כרצונך.

אני אישית נגד זה, זה לישון עם האוייב, הם מנצלים כל אחד שהם יכולים כדי להנות מהטבות כאלה ואחרות,
אני מכיר את זה, אל תגידו לי שאני גזען, אני חי בעיר שיש בה מלא כאלה מקרים,
הייתי אישית הורג את כולם, וגם סיכנתי את עצמי מספר פעמים להגן על בחורות שערבים באים ומטרידים אותן, לפעמים יצאתי כל כך עצבני שאי אפשר היה לתאר את המצב,
שאני בא להוציא בחורה ממקום כלשהוא כדי שלא יציקו לה והיא אומרת לי
"תפסיקו כבר לחשוב שהערבים מטרידים אותנו! תפסיקו לשחק אותה מצילים! בא לי לצאת איתו סבבה?".
מאז אני שונא רוסיות, כי רובן כאלה.
אפילו שאני רוסי בעצמי, אני לא יכול לראות את זה, בא לי להקיא.
קיצר, המלצה שלי, תעזבי ת'ערבי ותצאי עם בן אדם.


No need to run and hide
It's a wonderful, wonderful life
No need to laugh and cry
It's a wonderful, wonderful life

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

אדרתאריך: 01.10.06 - שעה: 23:29:51
חבר מתאריך: 26.09.06 - שעה: 05:40:51
1,304 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39784, "גרש מחזקת אותך..."
בתגובה להודעה מספר 4


          

בחיפה יש פול מקרים כאלה...בלי לפגוע או משהו רוב אלה שעושות את זה הם רוסיות...

באמת בהתחלה הם ממש חמודים הערבים אבל אחר כך הם מנצלים חופשי... כל הכפר ואני מכירה פול מקרים כאלההה יותר מידי מקרים כאלה..

חוץ מזה זה באמת לישון עם האויב...ערבי ויהודי לא הולך סורי דעה שלי...

חוץ מזה שגם את רואה בזה משהו פסול כנראה שאת לא מוכנה להקריב בשבילו כל כך הרבה...


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 02.10.06 - שעה: 00:31:57
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39785, "גרשון ואדר הגזענות שלכם עוברת כל גבול!..."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          

אין לכם בושה?!


אתם יודעים על מי היו מספרים כאלה דברים, לנערות, לפני 70 שנה?
אני אגיד לכם על מי

עלינו היהודים


ומי עשו את זה?!?! הנאצים יימח שמם!

איך אין לכם בושה, להשתמש בכלי הגזענות הדוחה הזה, כשאתם חלק מעם כל כך פגוע מהבחינה הזו!

אני משאיר את התגובות האלה, בתחושת גועל
בתחושה שחברים שלי, מדברים ככה על מי?! על בני אדם! בני אדם שנולדו ערבים


והפכתם אותם למפלצות רק בגלל שהם נולדו ערבים ולא משום סיבה אחרת!

בלי להכיר את הבנאדם, בלי לדעת עליו כלום! בלי לדעת את שמו את החינוך שקיבל היכן גדל מי הוא בכלל.

לפי פיסת המידע הקטנה הזו, שהוא נולד לא מבחירה שלו כערבי

איך אתם מרגישים כשאומרים לכם שהשמידו את המשפחות שלכם!! רק בגלל שהם יהודים! וזה לא משנה אם יהודי זה יותר או פחות טוב. יהודי זה יהודי והוא נולד ככה


כך גם ערבי!

כל אחד הוא בנאדם! תפנימו!


ועוד שיעור לחיים:
במדינת ישראל, שלנו היהודים, יש ניצול מיני שמספרים הרבה הרבה הרבה יותר גבוהים מהיהדות הכבדה, כלומר הדוסים הכבדים (ואני לא מכליל את כולם חס וחלילה! אני מדבר על מקרים מסויימים) מאשר מקרי אונס של ערבים בנערות.

בושה וחרפה שליהודי שעמו עבר טראומה כל כך קשה כמו השואה מעז לדבר ככה!

ועוד ביום כמו יום הכיפורים

פשוט בושה לשמוע.


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

אדרתאריך: 02.10.06 - שעה: 00:44:39
חבר מתאריך: 26.09.06 - שעה: 05:40:51
1,304 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39786, "וואואווו הרחקת לכת..."
בתגובה להודעה מספר 6


          

אני לא אמרתי שצריך להשמיד אותם...

אני פשוט אומרת את מה שאני חושבת...שזאת גם לדעתי המציאות תיהיה יפה נפש כמה שתרצה...אבל יהודים וערבים לא נולדו לחיות בשלום

אני לא רואה איך אפשר לחיות בשלום אהבה הדדיות שאנחנו נלחמים על אותה אדמה שיש ביננו ניגוד אינטרסים מוחלט...

צר לי לנפץ את האשליות שלך אבל זה לא יקרה...זה שיש מקרים בודדים פה ושם שיהיה להם בכיף...


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

גרשתאריך: 02.10.06 - שעה: 00:52:48
חבר מתאריך: 25.09.06 - שעה: 19:54:17
27,869 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39787, "דבר ראשון, אני ממליץ לך מאוד לא להשוות אותי לנאצי, בחיים שלך...."
בתגובה להודעה מספר 6


  

          

דבר שני, תירגע קצת, תנשום קצת אוויר, ותתעורר, ותבין שאתה חי במדינה בה אין יותר מידי משחקים,
זה או אנחנו או הם, אין פה מה להתברבר ולהיות יפה נפש, אתה מדבר בתור מה? בתור רוסי שחי סביב הרבה רוסים ויודע הכול עליהם? לא, נכון?

כי אני כן, אני יודע בדיוק מה עובר על אותן רוסיות, אם אני משווה את הערבים למפלצות, יש לי סיבה טובה מאוד לעשות את זה,
זה מאוד, אבל מאוד עצוב לראות כמה אתה אוהב אותם, כמה אתה מאמין שהם רק בני אדם תמימים, אז אני מציע לך להתעורר ולהבין שאתה חי במדינה
בה כל הערבים, אבל כולם - אחד אחד, שונאים אותך, רוצים שתמות, שתיהרג בפיגוע או סתם תמות בתאונת דרכים.

אני נאצי? אתה לא מתבייש להגיד את זה? הנאצים הרגו יהודים סתם, בלי סיבה, פשוט בגלל היותינו יהודים,
מצאו לעצמם תירוץ וחיסלו אותנו, אני רוצה להרוג את כל הערבים כי הם ערבים?

אז תקשיב:
1) אני לא רוצה להרוג את כל הערבים, שיחיו פה מצידי, אבל שישבו בשקט ושיפסיקו לעשות רעש.
2) אין ערבי אחד שלא רוצה במותך, כל אותם דו פרצופיים שחיים במדינה שלנו וכולנו חושבים שהם "ערבים טובים"
שונאים אותנו בדיוק כמו שאר הערבים, חבל שאתה ועוד הרבה כמוך לא מבינים את זה,
כל החיוכים שלהם וכל ההתנהגות הטובה שלהם אלינו כשאנחנו הולכים לקנות אצלם בשוק, זה לא כי הם אוהבים אותך,
הם עושים את זה למשוך קונים, מחוסר ברירה, אם היו מעמידים אותך בשורה ולהם היה רובה הם היו מרוקנים עליך את כל המחסניות שיש להם,
אז סליחה, אדוני,
מדבר איתך פה גרשון, שעשית ממנו ל"גזען מספר 1", בנאדם שחי בנצרת עילית, עיר מוקפת ערבים. ערבים שמגיעים הנה כדי להטריד בנות, להטריד נשים,
בתור אחד שהציל את אמא שלו מאחד מאותם מפלצות, שהגיעו מתחת לבית שלי והתחיל להטריד את אמא שלי,
ואם לא הייתי שם אלוהים יודע מה היה קורה לה, אז סלח לי, חבר, אבל אותו בחורצ'יק שהתחיל עם אמא שלי, אני מאחל לו שישרף בגיהנום, ושיבער שם לנצח, מבין?
אני לא מרגיש כלפיו שום רגש של רחמים בדיוק כמו שהוא לא מרגיש כלפיי שום רגש של חיבה,
הוא, יחד עם כל הכפר שלו, מצידי יכולים להישרף.

אני מציע לך מאוד להתעורר כבר ולהבין איפה אתה ולהפסיק להיות יפה נפש,
כי הם נמצאים סביבינו וחבל שאתה יחד עם עוד הרבה כמוך יבינו את זה ויתעורר מאוחר מידי,
הערבים בתוכנו, הם בכל מקום והם יתרבו עד שיחסלו אותך, חכה... אתה עוד תבין את זה,
שמאלני זה בעצם ימני שעדיין לא זרקו לו אבן על האוטו,
אני בטוח שיבוא היום שהאבן תיזרק עליך ואתה תלמד טוב מאוד איפה אתה חי.

בינתיים ההודעה הזו שלי היא ההקדמה בשבילך, מציע לך לקרוא אותה היטב ולחשוב פעמיים לפני שאתה משווה אותי לנאצי,
כי זה היה ממש לא במקום, הערבים רוצים לחסל אותנו, הם מפוצצים אותנו, הם רוצחים אותנו,
אנחנו, היהודים, מה עשינו לנאצים? היינו חכמים? היינו אנשי עסקים מצליחים? לכן הם חיסלו אותנו,
לא כי פיצצנו להם מועדוני צעירים, לא כי פיצצנו להם אוטובוסים עם ילדים,
לא כי הגענו לטרמפיאדות והרמנו 9 חיילים, לא, תבין את זה,
תתעורר כבר.

אבל איך שאתה רוצה, תמשיך לישון, תמשיך, אתה תתעורר יום אחד ותיזכר במה שאני אומר לך, אתה תראה.


נ.ב
מה אתה מערבב לי פה בין מחט לתחת?
מה הקשר יום הכיפורים? הרגע יצאתי מהאשכול בו אתה מזלזל ביום הזה, מה פתאום הוא כזה מכובד בשבילך?

ועוד דבר, אדון מינה צמח, אתה בדקת שרוב הנאנסות הן ע"י חרדים? איך בדיוק?
אתה יודע שיש המון רוסיות שלא מתלוננות על אונסים? אונסים שמבצעים בהן ערבים? אתה יודע?
או שזה הרוסיות עושות בהסכמה? חלקן כן, וחלקן לא, הרוב הגדול שנאנס לא מתלונן, ואני מכיר מלא כאלה,
את השנאה שלך לחרדים תשמור לעצמך, אל תוציא לי את זה פה, זה לא קשור,
אני גם לא מחבב אותם במיוחד, אבל לא צריך להמציא שטויות כדי להוציא את הערבים טובים יותר, זה אידיוטי.


No need to run and hide
It's a wonderful, wonderful life
No need to laugh and cry
It's a wonderful, wonderful life

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 02.10.06 - שעה: 01:07:01
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39788, "השוואה חריפה אני יודע"
בתגובה להודעה מספר 8


  

          

אבל לצערי אני מצדיק אותה שוב ושוב.

אני מצטט אותך:
"אתה חי במדינה
בה כל הערבים, אבל כולם - אחד אחד"
כך בדיוק אמרו אבל אחי, אני אומר לך בדיוק אמרו שהיהודים, והצוענים, וההומואים וכל שאר המושמדים רוצים לעשות!


כן! להרוג את כולם ועוד הוסיפו על כך להשתלט על העולם!

אנחנו, היהודים, מה עשינו לנאצים? היינו חכמים? היינו אנשי עסקים מצליחים? לכן הם חיסלו אותנו,
לא כי פיצצנו להם מועדוני צעירים, לא כי פיצצנו להם אוטובוסים עם ילדים,
-בהחלט מסכים עם ההצהרה שישנם ארגוני טרור (גם יהודיים) שראויים להשמדה, ביניהם אותם מחבלים אכזריים, ובהחלט מסכים שמקור הכעס של הנאצים היה קנאה ושלנו פחד מטרור- אך אני לא חושב שאף אחת מהסיבות האלו איננה מצדיקה הכללה כל כך מגעילה של "כל הערבים" רוצים שנמות ואף אחד מהם לא יפה נפש.


מתי יצא לך לעבור בין כל הערבים ולבדוק להם את הראש אחד אחד?
אנין בטוח שאתה מספיק חכם כדי להסכים איתי שלהגיד "אני פשוט יודע את זה" זה קצת אבסורדי ואפילו מטופש (ולא קצת) אלא יש סיבה.

אני גרשון מחמדי, מוצא לנכון לראות בך בחור חכם
שהשנאה שלו וההכללה כלפי ערבים נובעת מטראומה
זו בהחלט נקודה רגישה להכנס אליה, נכון, ואני אעשה את זה למרותש אתה בטח לא תאהב את זה.
המקרה שקרה לך, עם אימך, גרם לך לקלוט את הנתונים הבאים:
"ערבי הטריד את אמא שלי, זה הפחיד אותי ולכן הרגשתי צורך לרדת להגן עליה"
במוח פעלו אצלך 3 מנגנונים:הכללה, עיוות וצמצום.
*הערה:הם פעלו באופן לא רצוני, פשוט כי ככה מוח האדם פועל*
עכשיו אחרי צמצום (בהמשך) עיוות(אמא=נשים ונערות יהודיות) והכלה )(ערבי=ערבים)
נוצר במוח שלך הקלט הבא:
"ערבים מטרידים נערות\נשים, זה מפחיד אותי ואני מרגיש שיש צורך בלהגן עליהן"
מה שגורם לך לפלוט משפטים שבהחלט מהולים בלא מעט גזענות.

ולכן אני מציע לך ידידי
הפטר מהמערכות האלה לרגע קט. זכור כי כולנו בני אדם
לא משנה אם אנחנו יהודים (שנרצחו בשואה רק כי הם יהודים) או ערבים (שאתה שונא רק כי הם ערבים) או צ'כוסלובקים (רק לשם ההדגמה).

את כולנו משתף דבר אחד.
כולנו, אבל כולנו, בני אדם.


עכשיו לגביי אותם ערבים שמתפוצצים, פוגעים, שוחטים, אונסים וכו' וכו'.
זה לא בגלל שהם ערבים.
זה בגלל החינוך הנוראי שהם מקבלים.


לא כולם ככה. אני אישית מכיר הרבה כאלה שהם לא ככה (ומוכן להכיר לך ערבים, שהם בני אדם מדהימים ואני נהנה לפגוש אותם לדבר איתם ואפילו לבלות איתם ויש כאלה, תבדוק אגב את המשמר האזרחי של נצרת עילית, בשכונת רסקו, שבו הם משרתים אותך אותי ואת המדינה זשלנו באופן התנדבותי מלא)
חלק קטן מאוד מהם ככה, ולצערינו יש חלק קטן כזה גם אצל היהודים, הצ'כוסלובקים

ושאר בני האדם בעולם


אני לא תוקף אותך.
אני נותן לך הסבר הגיוני למה שקורה לך, ומציע לך פיתרון.

שלך
כפיר=]


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

גרשתאריך: 02.10.06 - שעה: 01:12:22
חבר מתאריך: 25.09.06 - שעה: 19:54:17
27,869 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39790, "וואו, אחד החירטוטים, ובפעם השנייה אני מזהיר אותך...."
בתגובה להודעה מספר 9


  

          

תפסיק להשוות אותי לנאצי, בפעם האחרונה שמישהו אמר לי את זה בפנים הוא חטף כהוגן, אחרי זה הצטערתי שלא המשכתי.
אני באמת לא מציע לך להמשיך ולהשוות אותי ולתת דוגמאות מטופשות כמו אלה.

מה זה מעניין אותי צ'כוסלבקים עכשיו מה הקשר בכלל?

חוץ מזה, מה זה כל הנוסחאות האלה לאיך הראש שלי עובד?
מה אתה יודע על הראש שלי? מה בכלל אתה יודע חוץ מזה שכולנו בני אדם?
אני לא צריך לעבור ראש ראש אני ראיתי את הגרוע שבערבים וראיתי את הטוב שבהם ואני עדיין מצדיק מה שאני אומר.

בנוסף לכל, זה מיותר להתווכח עם אנשים כמוך, אנשים עיוורים, אתה בדיוק כמו הרוסיות,
הן גם אומרות "אוי הערבים האלה כאלה מדהימים", ואתה הולך שבי אחרי החיוך שלהם, כמו שאמרתי,
שום מדהימים ושום נעליים הם מחפשים רק תועלת מכל זה, משמר אזרחי כי אין להם משהו אחר,
מי המטומטם שנתן להם רובים? עלק, משמר אזרחי... פחח


No need to run and hide
It's a wonderful, wonderful life
No need to laugh and cry
It's a wonderful, wonderful life

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 02.10.06 - שעה: 01:09:01
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39789, "אגב, אלו נתונים סטטיסטים"
בתגובה להודעה מספר 8


  

          

הנתונים המאומתים הם על מס' המקרים המדווחים

עפ"י ההערכות, בהקילה החרדית יש כל כך הרבה מקרים לא מדווחים שהם עולים על מס' המקרים המדווחים והלא מדווחים של ערבים בנשים ובנערות.


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

להבתאריך: 03.10.06 - שעה: 08:10:00
חבר מתאריך: 21.01.05 - שעה: 11:37:33
7,536 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39824, "אחת התגובות!"
בתגובה להודעה מספר 8


  

          

את כל התגובה הזאת העתקתי למסמך וורד ושמרתי על המחשב.
מסכים עם כל מילה ומילה!

"שמאלני זה בעצם ימני שעדיין לא זרקו לו אבן על האוטו,
אני בטוח שיבוא היום שהאבן תיזרק עליך ואתה תלמד טוב מאוד איפה אתה חי."

משפט גאוני, גאוניות שלמה.

כל הכבוד גרשון! מחזק כל מה שאתה אומר!

הכוונה לתגובה בה הכותרת היא:"דבר ראשון, אני ממליץ לך מאוד לא להשוות אותי לנאצי, בחיים שלך."


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

גרשתאריך: 02.10.06 - שעה: 01:13:33
חבר מתאריך: 25.09.06 - שעה: 19:54:17
27,869 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39791, "מאיפה אתה יודע? בדקת ערבי ערבי?..."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


No need to run and hide
It's a wonderful, wonderful life
No need to laugh and cry
It's a wonderful, wonderful life

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

tehilaתאריך: 02.10.06 - שעה: 03:58:29
חבר מתאריך: 25.09.06 - שעה: 22:18:54
5,033 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39793, "תראו.."
בתגובה להודעה מספר 12


          

הסיבה היחידה שלא לצאת עם ערבי זה כי אני מכירה הרבה סיפורים על בנות שהתאהבו בבחור מהמגזר הערבי והם יתחתנו ומה שקרה זה שהיא נכנסת לכפר הערבי ולא רואיםם אותה יותר..היא לא יכולה ליצור קשר עם אף אחד..כי לא נותנים לה..אז זה אחד הסיכונים..שהבחורה לוקחת כשהיא מתחילה עם מישהו מוסלמי בלי קשר לגזענות ככה המנהגים והדת שלהם בנויה


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 02.10.06 - שעה: 23:22:10
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39800, "וכשבחורה מתאהבת ביהודי? בצ'כוסלובקי?..."
בתגובה להודעה מספר 13


  

          

אין סכנה שהיא תכנס לכפר שהוא גר בו ולא תחזור משם?

בכל מקום יש מקרים כאלה מכל העדות ולצערי בלי הבדל דת גזע ומין

פשוט הרבה יותר קל להדביק את זה על הערבים, כי אנחנו רואים אותם בעין של אוייבים. כאילו אנחנו מיועדים להיות נגדם והם נגדינו ואין מה לעשות פרט ללהשמיד אחת את השני.
בהחלט יש סיכון שזה יקרה

ואת יודעת מה?
יש גם סיכוי שערבים עשוים את זה בכוונה כפעולת טרור


אבל לוותר על האפשרות הזאת שיהיו זוגות מעורבים בין ערבים ליהודים
כשגם הוא אוהב אותה וגם היא אותו?
למה?!

זה לא שהוא התחיל איתה ולקח אותה לכפר.
הם כבר חצי שנה יחד!


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

אדרתאריך: 03.10.06 - שעה: 04:25:14
חבר מתאריך: 26.09.06 - שעה: 05:40:51
1,304 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39818, "חח אתה פשוט חי בבועה..."
בתגובה להודעה מספר 14


          

אתה מנסה בכוח להתכחש במציאות שאתה חי בא...

די עצוב..

בכל מקרה אני מקווה בשבילך שלא יקרה לך שום דבר שינפץ לך את הבועה הזאת..

ונראה לי שעל הערבם שאתה מדבר הם ערבים נוצרים...שהם עוד בסדר איכשהו ...
אני לא מכירה משטר בטחוני בישראל ואפילו לא המשמר האזרחי שנותן למוסלמי ננשק יהודי...

על כל פנים...הסיבה היחידה ואתה יכול לבדוק את זה ולראות שזה נכון אתה מצידי לא יכול לקבל את זה...ערב מוסלמי לא רוצה להכיר בך זה שיש כמה יוצאים מן הכלל ממש לא מענין אותי...אתה יודע לכל כלל יש יוצא מן הכלל...
ואם הם לא עוזבים את מדינת ישראל זה רק מסיבה אחת כי טוב להם לחיות על חשבוננו

ולבחורה...צאי מזה ותעזבי אותו עם כל הכאבים...חאלאס אנשים תחזרו למציאות וצאו מהבועה שלכם...החיים לא יכולים להיות מושלמים


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

gorgbarתאריך: 02.10.06 - שעה: 23:30:38
חבר מתאריך: 16.10.04 - שעה: 19:00:46
89 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39801, "יפה"
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

גרשתאריך: 03.10.06 - שעה: 01:46:28
חבר מתאריך: 25.09.06 - שעה: 19:54:17
27,869 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39811, "אתה יודע כפיר... אם כבר נכנסנו לזה, זה ממש עצוב..."
בתגובה להודעה מספר 15


  

          

אתה מדבר הרבה יותר חמור מיוסי ביילין, עזוב רגע את המקרה פה,
אם ערבי היה מדבר כמוך, רק מהצד השני, יש לך מושג מה היו עושים לו? היו תולים אותו בכיכר העיר וכל מי
שהיה יכול היה מגיע ויורק עליו ובועט בו, אגב, זוכר את ואדים נורז'יץ'? יוסף אברהמי?

המקרה הזה בו שניהם פשוט נטבחו ע"י המון, הם כולם בלי יוצא מן הכלל היו רוצים שאתה תהיה שם,
אתה משחק לידיים שלהם וזה באמת עצוב לשמוע ולראות את זה, כי אתה כבר נמצא כאן בבעיה ולא הבחורה,
אתה זה שפשוט לא מבין איפה אתה חי ואני מנסה להעיר אותך,
אבל אתה עם הדיעות האלה שלך, ואתה יודע, על דיעות אפשר להתווכח, אבל כאן אין מה להתווכח, אין,
אתה צריך להיות עירני יותר, תפסיק כבר להיות יפה נפש תפסיק זה לא טוב לבריאות!
הם כולם בני אדם...


תראה ת'חיוך של הבחורצ'יק הזה, תראה איזה חיוך מקסים ושובה לב, פשוט מרגש.



אגב, הידיים שמכוסות בדם אצלו, נגעו לפני כן באותו ואדים נורז'יץ' שממש מתחת לחלון בו עומד אותו בן כלב, נרצח בידי המונים,
מוכה, מושפל יחד עם חברו יוסף אברהם, וזו רק דוגמא, אחת מבין מיליונים,
זה רק מה שהם הצליחו לעשות, אם הם היו יכולים הם היו עושים את זה לכולנו,
כן כפיר, גם לך, אבל אתה יודע, פגשתי הרבה כמוך בחיים שלי, וזה פשוט מה אני אגיד לך, אנשים אטומים? מה אתם צריכים עוד כדי להבין?
מה עוד צריך כדי שתתעוררו? אני לא יודע, זה ממש בושה כל העסק הזה,
וכדאי שתתחיל להבין את זה. אם תנסה. חבל שתלמד את זה בדרך הקשה, דרך
בה רוב השמאלנים מתחילים ללמוד את זה, אחרי שאחד מהמשפחה שלהם נרצח בפיגוע ע"י אותם "בני אדם" כפי שאתה מגדיר.


No need to run and hide
It's a wonderful, wonderful life
No need to laugh and cry
It's a wonderful, wonderful life

מצורף קובץ 1, ( קובץ jpg )

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

חשייתאריך: 03.10.06 - שעה: 03:11:02
חבר מתאריך: 26.09.06 - שעה: 01:32:42
498 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39812, "תגובה שלי.."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          

ואו פשוט התחלתם פה לדבר אחד עם השני והעלמתם עין על הבעיה של הנערה פה.

אז בואי אני אגיד לך מה דעתי בנושא זה,ואני מבקשת תשקחי את כל מה שאני כותבת לך לצומת לבך.. כי אני מקרה מקרה כזה..יותר מידי טוב לצערי.

את נערה ..הוא בחור..
נפגשתם. הוא נחמד,אוהב,אכפתי,מקשיב,מצחיק וכל מה שתבחרי.
ואת כמובן..זה קורה להרבה בנות.. נמשכת אליו.. לא רק למראה החיצוני.
נמשכת למה שהוא גורם לך להרגיש מבפנים.
ולפתע..את שוכחת את כל הקטע של הערבי-יהודי.
והופ..את מתחילה לחשוב עליו.ללא הפסקה. מתחילה להתאהב ככה אומרים.
נפגשים שוב,מדברים,נהנים,צוחקים.
הוא,הבחור הערבי. לא אכפת לו מכל העניין הזה..אין לו בעיה להמשיך עם זה.
ואת.אחרי שהגעת למסקנה הזאת שזה לא יכול להימשך,נמצאת בבעיה.

יש לך שתי ברירות או ללכת איתו או לא ללכת איתו.

עכשיו,אני אספר לך משהו.
אני בתור נערה חביבה וקלילה:] סתם.:]
מכירה סיפור מאוד אבל מאוד דומה לזה,בעצם כזה סיפור.שהוא קרוב אלי.
אותה נערה גם כן הגיעה למסקנה הזאת והיא לא יכלה לעשות כלום.
מצד אחד הוא נחמד אבל מצד שני הוא ערבי.
אותה נערה פחדה. היא באותו הזמן לא הבינה מה קורה לה.
היא לא אהבה אותו אבל היא לא יכלה לעזוב כי הוא היה בחור שנחמד אליה ודואג ואכפתי.בחור שמזמן לא נתן לה כזה יחס אוהב ואהוד.
יצא להם לדבר דיי רבות על העניין שהוא ערבי,היא יהודיה ,ושניהם לא ידעו מה לעשות עם זה. וזה נשאר ככה.
עד שיום אחד הבחור התקשר לנערה ואמר לה שהוא אוהב אותה.ושהוא לא יכול להפסיק לחשוב עליה.
הוא לא תכנן שזה מה שיקרה,אבל כך זה קרה.
הנערה מצד אחד הרגישה מוחמאת,הוא-אוהב אותה!
אך מצד שני היא מאוד פחדה,הוא-ערבי.

באותם ימים אלו היא לא ידעה מה לעשות עם עצמה.
היא קברה את עצמה מתחת לכרית ימים ולילות ובכתה.הדמעות זלגו מעינייה.
היא בכתה ובכתה. היא לא אוהבת אותו! ממש לא.היא לא אהבה ולא תאהב ולא אוהבת!שום דבר.
הוא פשוט היה לה חשוב בתור ידיד.
אבל היא פחדה שזה התחיל להתקרב ממש.
שהוא אמר שהוא אוהב.
היא לא תכננה שכך הקשר הזה יגמר.

הבלבול שנוצר לה בראש,הכאב,התסכול.אכל אותה מבפנים!
כמו שאת אמרת,רע לך.גם לה היה רע,מאוד.

לא משנה,איך,כמה ולמה נגמר הקשר הזה.הוא נגמר.
והנערה היום אומרת טוב שהוא נגמר אז ולא אחר כך.
נכון שעדין כואב לה.כואב לה מהאי נעימות הזאת.
היא לא ציפתה לזה.
זה אל שהיא אוהבת אותו-ממש לא!
אבל ההרגשה לא נעימה.
היא כל הזמן חושבת שהיא עשתה טעות.טעות.טעות.
כל מה שקרה לנער לאחר מכן,היא חושבת שזה בגללה.
זה כואב.
אבל יש לה את הסביבה התומכת שעוזרת לה.ואוהבת אותה.
מוציאה אותה מכל הדיכאון הזה שכביכול הוא הכניס אותה.

כל זה כתבתי.כדי להסביר לך שבסופו של דבר אם תלכי איתו ואם לא,יהיה לך קשה.
עדיף להשאיר את הקשר הזה בצד.לדבר עם אותו בחור,להגיד.
אני בטוחה שגם הוא מרגיש ככה.מרגיש את אותו הבלבול בדיוק כמוך.את אותו הכאב.
לשכוח מהקשר הזה,אין שום סיבה לנתק קשר בכלל.
פשוט לא קשר כזה,זה כואב.
לשכוח הכל. ולעבור הלאה. אני בטוחה ב-100% שיש עוד מליון בחורים שאת תוכלי להסתדר ולהנות איתם בקשר שכזה כמו אותו בחור!

היום,אותה בחורה.. מנסה לשכוח.
נכון שזה לא הכי קל כשבאים ואומרים לך את כל היציאות האלה ..
לשמוע את כל השמועות,הדיבורים.
אבל זה יותר קל מאשר לדעת מה היה קורה המשך!

אותה נערה,זו אני:|

בתור אחת עם קצת ניסיון בעבר על כזה בלבול,אומרת לך.צאי מזה,ומהר!


ותודה לך,על שעזרת לי להוציא את זה מהלב!אוצ',זה כאב.


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 03.10.06 - שעה: 04:13:08
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39816, "שחרונת כפרעלייך=]"
בתגובה להודעה מספר 17


  

          

חס ושלום לא יצאתי לרגע מעצתי לילדה שנמצאת פשוט.. בתגובה הראשונה...


עכשיו יש לי שאלה אלייך:
נניח ואותה נערה ששאלה את השאלה (זאת שמאוהבת בבחור ערבי)
פגשה לה בחרו מדהים, שבא ממשפחה שמקבלת אותה, ואת זה שהיא יהודיה
והמשפחה שלה תומכת

והחברים מקבלים אתז ה (אולי קצת קשה אבל מקבלים)
וטוב לה איתו
והכל מעולה ביניהם.


אז נכון, יש בעיות בקשר הזה, בעיקר בגלל הבדלי הדת (שלהרבה אנשים נראים ממש כמו הבדל גזע)

אבל מי אמר שהוא לא יכול להצליח?

למה לקטול וללכת רק על הצד השלילי?
למה בגלל מקרה אחד שקרה לך עם בחור ערבי (ואני יודע מה קרה בדיוק כי לי ולך כבר יצא לדבר על זה) כל הבחורים הערבים צריכים להתבטל?

למה לקחת את כל העם הזה
וכל העם שלנו
בדבר אחד

ולא כל מקרה פרטי כמקרה פרטי?


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

חשייתאריך: 03.10.06 - שעה: 04:22:03
חבר מתאריך: 26.09.06 - שעה: 01:32:42
498 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39817, "כפיר.."
בתגובה להודעה מספר 18


  

          

אתה צודק.
באמת,זו הדעה שלך.
לכל אחד יש דעה משלו.
אבל לא יודעת למה,פעם ראשונה שאני כותבת על זה ככה ומדברת על זה.ועוד פה..
ואני רוצה להגיד שמאז אני חושבת שעשיתי טעות,ואני יודעת שטעיתי.
ואני לא אנסה לחזור על הטעות הזאת,אני אשתדל שלא.
ואני רק רוצה להגיד את דעתי לנערה הזאת.

אתה אומר בעצמך שנכון שאם מקבלים את זה כולם וכולם רק עוזרים בקשר,זה פחות בעייתי נכון.
בעצם בסופו של דבר,אתה מחליט מה לעשות עם החייםשלך.
אתה מחליט מה לבחור,איך ומדוע.
אבל אותה נערה גם כתבה ..
שהיא יודעת שזה לא יכול להימשך ככה.שקשה לה.

בגלל זה,לדעתי,כדאי לה לקרא את מה שכתבתי.
וכדאי לה להתיחס לזה בתור מישהי כמוני שחוותה משהו דומה לסיפור שלה.

וזאת דעתי בסיפור הזה.


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

אותה אחת (אורח)תאריך: 03.10.06 - שעה: 05:25:16

  
#39820, "אז ככה"
בתגובה להודעה מספר 0


          

קודם כל גרשון וכפיר אני שמחה שיצא לכם לפרוק את הדעות שלכם גם אם הם סותרות אחת את השניה.
חשיי,נכון?! תודה על העצה והשיתוף, כשזה נישמע מבנאדם שחווה את זה זה נישמע יותר טוב. אך אני מצטערת שעברת את זה, אני יודעת שזה קשה.
רע לי כל כך עם ההרגשה הזאת.
אני באה מבית דתי, אם מישו ידע על זה יהרגו אותי.
חבר טוב שלי שמכיר את המשפחה שלי אמר שאבא שלי ינדה אותי מהמשפחה גם אם לא אתחתן איתו, אלא רק על הטעות הזאת.
ולפעמים אני מסתכלת עליו ואומרת לו פאק איך התאהבתי בך כשכל כך הרבה יהודים מתחילים איתי ופשוט יורדות לי דמעות ואני בוכה לו על זה שניתפסתי עם האהבה עליו, וזה וואחד סיפור.
כי הוא עשה בשבילי זה אילו לא בשבילי הוא עשה משו ש 1000 גברים ובחורים ונערים יהודים לא עשו בשבילי.
הוא זיעזע את העולם שלי הוא פתח לי את העיניים הוא החזיר אותי למקורות שלי
הוא עזר לי מהרגע הראשון שהכיר אותי
וקשה לי כל כך.
בכל הכנות והכאב הוא הדבר הכי טוב ורע שקרה לי בחיים טוב על היות מי שהוא ורע על זה שהחברה שלנו לא בנויה על מוסכמויות של דת גזע ולאום
רע לי אבל לאט לאט ננסה להשתחרר לאט לאט זה בסוף יצליך, נכון?!


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

אדרתאריך: 03.10.06 - שעה: 05:28:44
חבר מתאריך: 26.09.06 - שעה: 05:40:51
1,304 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39821, "את תעברי את זה אני בטוחה!!! רק יחשל אותך..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

אחת-17תאריך: 03.10.06 - שעה: 06:26:16
חבר מתאריך: 07.06.05 - שעה: 11:26:27
118 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39822, "אוף כתבתי תגובה ארוכה וזה לא שלח..!!..."
בתגובה להודעה מספר 22


          

אבל מה שהתכוונתי לומר זה שיש ארגון מיוחד להצלת נשים שנישאו לגברים ערביים-גם הן חשבו שהגברים הלאה הם אהבת חייהן..-ומהשניה שהן הגיעו לכפר שלהם, פתאום הן גילו צד אחר שלהם.. היכו אותן, אנסו אותן, לא נתנו להן להיות בקשר עם המשפחות שלהן, ועוד הרבה סיפורים כאלה ואחרים.. יש נשים שחיות ככה 10, 15 שנה ואף אחד לא יודע בכלל שהן יהודיות. הארגון הזה מציל בשנה מאות נשים כאלה..

בקיצור- אסור לסמוך על ערבים... פשוט תמחקי אותו מהמוח, מהלב ואם הזמן את תתגברי עליו.. יש בעולם מיליונים של יהודים, אנשים טובים, לא צריך ללכת לאנשים ששונאים אותנו.

בהצלחה... =)


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 03.10.06 - שעה: 08:29:23
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39826, "אחת (ואותה אחת) יקרה...."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          

קראתי את מה שכתבת בתגובה השניה שלך
ועכשיו אני רוצה להמליץ לך המלצה קצת קשה קצת כואבת ובעיקר לא פיירית


ההצעה הזאת מוצעת לך, לא כי הבחור שאת רוצה ערבי ולא כי יש לי משהו נגד הרעיון


ההצעה הזו מוצעת לי פשוט כי היא תקל לך על החיים

ההצעה היא פשוט:לוותר על הקשר.

כן, פשוט ככה, חד וכואב כמו סכין
אבל לעשות את זה!

לעשות את זה כי את מגיעה מבית שלא יקבל את הרעיון שתהיי עם בן-זוג ערבי! (שאגב אני מתבגד לזה שהם לא יקבלו את זה נחרפות P: אני איתך אחותי)

לעשות את זה כי את חיה בחברה שהיא דתית, ולצערי חברה כזו לא מסוגלת לקבל אפילו את הרעיון שתחזיקי בן זוג ערבי!

אני מציע לך זאת לא כמשהו נגדך, נגדו או נגד הדת שלו

אלא כמשהו נגד החברה שלנו
שלא מוכנה לקבל את זה שתהיי עם מי ש(סליחה על הביטוי)בזין שלך להיות!

אני יודע, אני בנאדם פנאט לגביי תעשי מה שבזין שלך ותעשי מה שטוב לך

אבל שימי לב שהמשקל פה הוא הוא מול המשפחה שלך

ולצערינו, במקרים רבים המשפחה לוקחת את המקום של בן הזוג.

עם כמה שזה קשה
וזה קשה!
אני מציע לך לוותר עליו.


בהצלחה אחותי=] אם את צריכה אותי אני תמיד פה (ובאייסי שלי 8903730)


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

אותה אחת (אורח)תאריך: 03.10.06 - שעה: 08:34:42

  
#39827, "כפיר"
בתגובה להודעה מספר 0


          

כפיר,אין לך מושג כמה זה קשה ודווקא בגלל שזה משו אסור בגלל החברה ולא בגללי או בגללו.
אני יודעת שאני צריכה לנתק את זה, אני מודעת להשלכות !!
שנה חדשה עם החלטות יותר נבונות ושיקולים נכונים
כפיר באמת תודה וכולם, ויש לי ת'אייסי שלך אנחנו מכירים....
שנה טובה ובאמת תודה ענקית !!
הייתי צריכה לשוך ולשתף, ואני חייבת לסיים את מה שיש.
תודה !!
אתה וכולם פתחתם לי יותר את העיניים לראות ולהבין את גודל ההחלטה שהיא תהיה כרגע ולא מאוחר מידי...


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

RastaBastaתאריך: 03.10.06 - שעה: 11:43:22
חבר מתאריך: 25.09.06 - שעה: 01:51:22
411 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39830, "כמו שהתאהבת אז ככה תחתכי את זה!!! אפילו שזה כואב!..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

גרשתאריך: 03.10.06 - שעה: 15:34:41
חבר מתאריך: 25.09.06 - שעה: 19:54:17
27,869 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39834, "אני שמח לשמוע שהחלטת לנתק את הקשר...."
בתגובה להודעה מספר 27


  

          

אני באמת מעדיף שתיפגעי עכשיו מאשר שתיפגעי מאוחר יותר בצורה הרבה יותר חריפה, כזו שאת פשוט לא מודעת אליה.

מצטער שהתבטאתי באשכול הזה קצת יותר מידי, אבל אני מקווה שאת למדת משהו,
ושהבנת קצת יותר מסביב ולעומק, שצריך להיות עירני ואף פעם יותר אל תתחילי
קשר עם ערבי, זה רק יהיה טוב בשבילך, תאמיני לי, שילכו ויחפשו לעצמם בחורות בערים ובכפרים שלהם,
אני לא רואה יהודים שהולכים ומחפשים בחורות ערביות (אלא אם כן הם אוהבים בנות עם שפם וזקן), אז שהם לא יבואו הנה,
אבל הם באים וימשיכו לבוא, כי הבחורות שלנו יפות, יותר מכולן,
ושהם יקנאו, ואת תתחילי חיים עם בנאדם אחר והכול יסתדר, בהצלחה.


No need to run and hide
It's a wonderful, wonderful life
No need to laugh and cry
It's a wonderful, wonderful life

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

דעתי... (אורח)תאריך: 03.10.06 - שעה: 23:02:51

  
#39848, "..."
בתגובה להודעה מספר 0


          

המקרה הזה לא קרה לי אבל אני מניחה שאם הוא היה קורה..אני כן הייתי יוצאת עם אותו אדם (ערבי) שאני אוהבת.. ושאוהב אותי..
יש מספיק יהודים שהם מתנהגים יותר גרוע מערבי שהם עושים מעשים יותר חמורים כמו יהודי שרוצח יהודי על כל הסיבות הדפוקות האלה שקרו וקורים כל יום.
את מכירה את אותו ערבי ויודעת מיהו ולא צריך לוותר בגלל כל ההכללה הזאת שהוא ערבי... ולא בהכרח חייב להיכנס לכפר שלו.. נכון שזה נשמע דפוק לא להיכנס לכפר שלו (למשפחה שלו) אבל גם לי היה חבר (והוא לא ערבי!!) שלא הלכתי אליו הביתה במשך שנתיים וחצי שהיינו חברים בגלל שהמשפחה שלו לא אוהבת אותי ויותר מזה שונאת אותי פשוט ס-ת-ם !!

בקיצור כפיר אני איתך במה שאמרת על הערבים.. אבל לא במקרה שהם לא צריכים להיות ביחד כי הוא ערבי.. אלא בגלל המשפחה שלך הדתיה.. כי זה קצת יותר מסובך.. (כל הקטע של הנידוי)

וגרשי זה שאמרת שאתה לא שונא ערבי עד שהוא מגיע למשפחה שלך זה לא נכון.... ערבי אחד חטף את אחותי (זה היה נסיון אבל הוא לא הצליח) ומאז היא פחדה לצאת מהבית ובכלל לראות ערבים.. ואחרי שהיא נפתחה ועבר זמן והיא אפילו התאהבה בערבי...:)


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

חשייתאריך: 03.10.06 - שעה: 23:06:40
חבר מתאריך: 26.09.06 - שעה: 01:32:42
498 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39850, "...."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          

אני מצדיקה את מה שאת אומרת.את מה שכפיר אומר.ואת מה שגרשון.וכל אחד אחר!

לכל אחד יש את הדעה שלו בעניין.
ותאמיני לי אף אחד אחר לא יכול להגיד לך מה לעשות ואיך לעשות.
אלו החיים שלך,ובסופו של דבר ההחלטות שלך! ואני מכירה את זה מקרוב את העניין הזה.

אנחנו פה רק מנסים איכשהו לכוון אותך אולי לכיוון אחר שלא חשבת עליו,על לעזוב.לשכוח מהקשר הזה.
נכון שזה קשה וכואב.
אבל אחרכך זה יכאב עוד יותר,תאמיני לי.
את תראי שיש עוד המון בנים שיכולים להיות כמוהו. את פשוט נמשכת להפך ממך.להרפתקאה הזאת.

אני מקווה שבסופו של דבר תעשי את ההחלטה הנכונה בשבילך,והעיקר שיהיה טוב!:]
אם את צריכה עוד משהו,את מוזמנת לפנות אלי!:]


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 05.10.06 - שעה: 07:39:50
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39901, "יש משפט שאמר פעם הודי חכם"
בתגובה להודעה מספר 30


  

          

נראי לי שנפתחו פה היום כמה צ'קארות

כולנו למדנו הרבה מהאשכול הזה=] מומלץ לתת להרבה אנשים לקרוא אותו

לארות איך 2 דעות מתנגשנות אחת בשניה


ננהל על זה פעם דיון קצתיותר מכובד, שבו כל אחד יציב את הדעות שלו ואת העובדות שלו. עובדות עם הרבה יותר בסיס

נוכל להתווכח שם באופן תרבותי וננהל דין כמו שצריך

רק תנו לי קצת זמן לנשום =]


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

חשייתאריך: 05.10.06 - שעה: 23:16:16
חבר מתאריך: 26.09.06 - שעה: 01:32:42
498 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39913, "תודה כפיר:]"
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

דיווידתאריך: 06.10.06 - שעה: 22:03:09
חבר מתאריך: 26.09.06 - שעה: 03:00:44
1,767 הודעות.

ישנן כעת 1 תמונות ציבוריות בגלרייה שלי
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39920, "תהיה איתו אםן זה עושה לך טוב.. אבל כנסי..."
בתגובה להודעה מספר 0


          

שנעי אני לא מזלזל
אבל איזה תכונות את מוצאת בו כל כך מושכות??
ואיך היכרת אותו?
וגם ככה מה הסיכוי שתתחתנו.. אם יש לך משפחה שמאלנית ולא תדברי על זה הרבה אף אחד מהסביבה שלך לא יציק לך







http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=5E69A33F83464FCAAC95083C57AC50CD&alid=422951

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

חשייתאריך: 07.10.06 - שעה: 22:02:20
חבר מתאריך: 26.09.06 - שעה: 01:32:42
498 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#39927, "איזה יופי של ניגוד בין הכותרת לבין המשך ההודעה..::/..."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

אלעדתאריך: 17.10.06 - שעה: 06:15:25
חבר מתאריך: 02.12.04 - שעה: 10:13:20
7,794 הודעות.

ישנן כעת 2 תמונות ציבוריות בגלרייה שלי
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40097, "טוב..."
בתגובה להודעה מספר 34


  

          

אז קראתי את כל התגובות כולן!!
גרש אתה כל כך צודק!

אני פעם הייתי ימני מאד קיצוני עכשיו היתמתנתי טיפה.....

כפיר אני מקווה שהבועה הזו כן תיתנפץ רק אני מקווה בישבילך שלא על ידי משהו גדול.....

וזהו.



  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 17.10.06 - שעה: 17:09:17
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40100, "איזו בועה?"
בתגובה להודעה מספר 35


  

          

אז אתה, וגרשון, שניכם אשכרה מאמינים שכולם
אבל כולם
כל המוסלמים בעולם ובארץ, שהם שייכים למדינות ערב או ערבים ישראלים

ללא יוצא מהכלל רוצים לרצוח אותי ואותך, ולהשתלט על המדינה הזו, ולהרוס הכל ולחיות פה רק הם?

אני מזמין אותך לנסוע עם הנהג שלי נאיל, הוא מוסלמי שרק אתמול דיברנו על ההבדלים בין הדתות שלנו (למרות שארני אטאיסט והסברתי לו את זה)
ואני מזמין אותך לטקס שאני מנחה היום של פרוייקט נטע, שאותו אני מנחה עם מייסון, נערה ערביה בת 15 נחמדה לאללה, (לה-אללה P:) שכל שיחות הפוליטיקה שלי איתה דיברו על כמה אנחנו רוצים דבר אחד.

שלום


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

גרשתאריך: 17.10.06 - שעה: 17:27:50
חבר מתאריך: 25.09.06 - שעה: 19:54:17
27,869 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40101, "אתה חי בבועה כל כך גדולה שאתה לא רואה אותה אפילו..."
בתגובה להודעה מספר 36


  

          

זה כמו שלא תראה את הגבולות של העולם, כשאתה מסתכל לשמיים אתה רואה שמיים, אתה רואה עננים ואתה לא רואה שום קיר ושום כלום,
פשוט שמיים, ואתה יודע שהם לא נגמרים, אתה לא רואה את הסוף,

זה בדיוק אותו הדבר עם הבועה שאתה חי בה, היא כל כך גדולה שאתה אפילו לא רואה אותה.


על מי אתה עובד תגיד?
אני אומר לך שוב, ואני באמת מבזבז את הזמן שלי על לנסות ולהסביר לך כי אתה לא תבין, אם לא הבנת קודם לכן,
אולי כדאי שתחווה את זה פעם על בשרך ואז תבין, אבל בינתיים, תוכל לקרוא רק את המילים האלה,
כי אם עכשיו, פורצת מלחמה, כל אותם מוסלמים חמודים שלך יהיו בעד האויב, וראינו את זה גם בזמן המלחמה האחרונה,
הם טובים אלינו, חמודים, נחמדים, כי הם יודעים שהם לא יכולים לעשות לנו שומדבר,
אנחנו שולטים במדינה, השלטון הוא שלנו והרוב הוא יהודי, בינתיים.
לכן כל מה שנותר להם לעשות הוא לשבת בשקט ולחיות את החיים שלהם כמה שיותר בשקט בלי יותר מידי רעש,
אבל ברגע שהם רואים שמישהו, גוף כלשהוא קם נגד היהודים - הם כל כך ישמחו, כל כך יתלהבו שסוף סוף באים
והורגים את היהודים האלה, חבל שאתה לא מבין את זה, וכל אותם אלה שמחרטטים לך בשכל
שהם בעד שלום שלום זה הכול בולשיט, ברור שהם רוצים שלום, כולם רוצים שלום,
מישהו רוצה לחיות בתנאי מלחמה?

אף אחד לא רוצה, אבל הם הוכיחו לנו לא פעם ולא פעמיים ואתה יודע מה? אפילו לא שלוש פעמים, שאין עם מי לדבר.
לך אולי יש, עם כל אותם חברים שלך, שעובדים עליך בעיניים כמו שעושים לכולנו,
שמשחקים על הרגשות שלנו, נחמדים, חמודים, מצחיקים, הכול לטובתם האישית ולא כי הם אוהבים אותך.

דבר עם מוסלמיות על שלום, דבר... אני בטוח שאתה נהנה בינתיים,
אבל תחכה, היום הזה בו אתה תבין על מה אני מדבר איתך עוד יגיע,
ושוב אני אומר לך, זה מאוד מאוד עצוב שיש עוד אנשים כמוך פה, לא מספיק הערבים שהורסים אותנו מבפנים,
אז עוד יש יהודים שמצטרפים אליהם, לאן עוד צריך להידרדר תגיד לי..


No need to run and hide
It's a wonderful, wonderful life
No need to laugh and cry
It's a wonderful, wonderful life

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 17.10.06 - שעה: 17:48:31
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40102, "בוא נניח ואתה צודק לרגע גרשון......"
בתגובה להודעה מספר 37


  

          

נניח ובאמת אם יקום ארגון כזה, הרגשות שלהם ילכו איתו והם יתחילו לשנוא אותי וכל הסרט שנובע מזה.

עכשיו בוא ניקח עוד ציטוט שלך "עכשיו הם חיים בשקט אצלם אבל כש..."

ואני שואל
למה שיקרה "אבל כש..."?
למה שנגיע למצב שמוסלמים קיצוניים יסיטו גם לא קיצוניים ותתחיל מלחמה ענקית?
למה?

הרי זה שאני ומיסון, ואני וראוף, ואני ומאג'ד ואני ונאיל מסתדרים כל כך טוב זה סיבה של כבוד הדדי, והחלטה משותפת שלי ושלהם שאפשר לחיות יחד

אמנם אתה צודק שחלק מהערבים קיצוניים ואי אפשר לחיות איתם, כמו שחלק מהם פושעים וחלק מהם רוצחים ואנשים וזונות ובני זונות

כמו שיש ככה גם אמריקאים פורטו ריקנים ותתפלא גם יהודים.

אבל איתם אפ'חד לא רוצה לחיות, זה למה כשהם נתפשים לא משנה מה דתם הם יושבים בין כותלי הכלא.

שאר האנשים, המוסלמים והנטוצרים וערביי ישראל הלא קיצוניים שרוצים לחיות יחד. עליהם אני מדבר. ואיתם אני רוצה לחיות.

לא לחיות ככה ולחכות שמשהו בהם יתפרץ עלינו כי הם ערבים ואנחנו יהודים

אלא לעצור את האפשרות שמשהו כזה יקרה ע"י החלטה משותפת, שלנו ושלהם, שהגיע הזמן לחיות פה יחד. בין אם החלטתך היא בצד שלך בשקט בלי להתערב בחיי הצד השני
ובין אם זה באינטרקציה עם הצד השני

אבל ביחד.
בשלום...

זה כל מה שהתכוונתי אליו מהתחלה.


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

גרשתאריך: 17.10.06 - שעה: 17:57:50
חבר מתאריך: 25.09.06 - שעה: 19:54:17
27,869 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40104, "סבבה, יש לך רצון טוב, באמת"
בתגובה להודעה מספר 38


  

          

גם אני רציתי פעם לחיות עם הערבים בשלום, כשהייתי ילד קטן, פחדתי, תמיד שאלתי את ההורים שלי
למה הם הורגים אותנו ואנחנו הורגים אותם, ותמיד רציתי לחיות איתם בשלום,
שאף אחד לא יהרוג אף אחד ושהכול יהיה שקט.

עכשיו אני כבר לא ילד קטן, לא כמו שהייתי אז, ואני מבין את המשמעות של לחיות בשלום, ומה שהולך בינינו לבין הערבים,
מצטער להגיד לך, זה צביעות לשמה, אף אחד לא אוהב אף אחד, כולם יודעים את זה,
הערבים יודעים שאנחנו לא אוהבים אותם ואנחנו יודעים שהערבים לא אוהבים אותנו,
אבל מה לעשות, חייבים לחיות בשקט ולנהל את החיים, אז מחוסר ברירה - מוכרים הופכים להיות נחמדים ליהודים, אבל אמרתי לך,
זה הכול לטובתם האישית, הם רוצים לחיות בשלום, לא כולם, אבל יש, כי הם יודעים שהם בני מיעוטים,
אז הם רוצים זכויות שוות לכולם, אבל תבין, ערבים ויהודים לא הולך ביחד
כבר כמה אלפי שנים ולעולם לא נסתדר ביחד, כי הם הולכים לפי התורה המטורפת שהם עיוותו
והם לעולם לא יבינו מה משמעות המילה חיי אדם, אין להם ערך לחיי אדם.

נוצרים, לא נוצרים, זה לא חשוב, תמיד חשוב לשמור על דיסטנס ביניהם,
אני מדבר עם כמה ערבים, חברים, ידידים, אבל אני יודע שכשהם אומרים לי לבוא אליהם הביתה,
אני לא מסכים, אתה לא יכול לדעת איזו הפתעה מחכה לך אצלם,
אני מציע לך גם כן, להתעורר, ולא ללכת שולל בעקבות כל דבר שהם אומרים,
גם אם הם נראים לך הכי נחמדים שבעולם.


שלום לא יהיה איתם לעולם, איך עוד לא קלטת את זה אני לא מבין, אבל שיהיה..


No need to run and hide
It's a wonderful, wonderful life
No need to laugh and cry
It's a wonderful, wonderful life

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

שלומיתאריך: 20.10.06 - שעה: 06:23:17
חבר מתאריך: 14.06.04 - שעה: 10:03:00
9,757 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40142, "אייי כפיר כואב לישמוע מה שאתה אומר אולי תקום כבר למציאות..."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

שלומיתאריך: 20.10.06 - שעה: 06:23:40
חבר מתאריך: 14.06.04 - שעה: 10:03:00
9,757 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40143, "לא הכול פוליטיקה והסברה אנחנו לא מאותו הגזע נקודה....."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

דניאלוסתאריך: 20.10.06 - שעה: 06:39:13
חבר מתאריך: 26.09.06 - שעה: 05:42:26
7,755 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40144, "כפיר"
בתגובה להודעה מספר 0


          

בגלל אנשים כמוך, כמו יוסי ביילין, ועוד הרבה שמאלנים רבים ו"טובים" המדינה שלנו נראת כמו שהיא נראת.
חבל שלא הייתה בחיפה בזמן המלחמה, אבא שלי עובד שם אז הוא הלך למשרד לראות אם הכל בסדר, אחרי ההפצצה מה אתה חושב שערבים עושים ? יוצא לך איזה ערבי אחד מדבר בטלפון ומסביר לחיזבלונים איפה זה נפל ואיך לכוון יותר טוב. זה נשמע לך הזוי לחלוטין אבל מה לעשות שככה זה.
זה שאתה ונאיל והחברה המוסלמית שלך מסתדרים טוב ביחד, אז תסלח לי על הביטוי אבל אתה כזה טמבל שאתה מאמין למשחק שלהם. הרי הם תלויים ביהודים במדינה הזאת לא ?
הרי ממי הם מקבלים זכויות? מאיתנו.
ובקשר לחובות? "לא ראיתי לא שמעתי".
צבא - אין
שירות לאומי - אין
בזמן שאני ואתה נקרע ת'תחת 3 שנים בצבא בשביל לשמור על המדינה הזאת הם יכלו לאוניברסיטה ויקחו עוד זכויות.
ואז כשאתה תרצה ללכת ללמוד באוניברסיטה יגידו לך אין מקום
אבל לערבי יש, כי הוא ערבי, יש לו זכויות.

אני מצטער שאני אומר כזה דבר אבל לפי דעתי לשמאלנים ולערבים אין מקום במדינה הזאת. ואם זה כולל אותך בתוך ההכללה הזאת אז תסיק מסקנות לבד.


אין אז אין ..

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 21.10.06 - שעה: 09:46:30
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40155, "שוב אני מסכים איתך....."
בתגובה להודעה מספר 42


  

          

שיש הרבה ערבים

המון ערבים
ששונאים אותנו ורוצים לחסל אותנו

יש כאלה שאפילו מתפוצצים עלינו לעזזל איתם.

אבל כמוהם יש לא פחות יהודים כאלה.
לא פחות יהודים שכל מה שהם עושים זה ניצול ערבי למטרות כסף.

כן.
כולנו בסופו של דבר בני אדם
ולא משנה אם אנחנו ערבים יהודים צ'רכסים או הודים. בין כולנו יש פושעים אנסים גנבים טרוריסטים מה לא.

אני רק אומר, שאם נעבוד על זה יחד נוכל לחיות בשלום.

להגיד "אני לא מוכן לדבר איתם כי הם לא מוכנים לדבר איתי"
זה ללכת עם הראש בקיר.
אני מוכן לדבר איתם - בתנאי שהם גם ידברו איתי
בתנאי ששני הצדדים יקשיבו
יבינו
יסכימו.


זה אפשרי.
אבל לא כשאומרים "הם קודם" או "הם לא אז אני לא"
כשמחליטים יחד לדבר להקשיב ולפתור ת'בלאגן הזה=]

זאת דעתי,בכל מקרה, בין אם תבחרו להסכים איתה או לא.


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

אמיר (אורח)תאריך: 21.10.06 - שעה: 14:59:40

  
#40159, "kifkef אתה כזה חמוד=] אני אוהב אותך! (נערך)..."
בתגובה להודעה מספר 43


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

דניאלוסתאריך: 21.10.06 - שעה: 18:41:32
חבר מתאריך: 26.09.06 - שעה: 05:42:26
7,755 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40160, "עזוב אתה חי בסרט עד שזה יתפוצץ לך בפנים...."
בתגובה להודעה מספר 0


          


אין אז אין ..

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

איתי השולטתאריך: 22.10.06 - שעה: 06:06:19
חבר מתאריך: 02.12.04 - שעה: 10:13:20
677 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40169, "אולי זה ישמע מוזר אבל..."
בתגובה להודעה מספר 45


  

          

לא קראתי את כל שאר התגובות, לכן אני לא יודע מה רשמו...
אבל אני חושב שאת צריכה ללכת עם הלב שלך, אם את אוהבת אותו אז תהיי איתו.

אין דבר כזה אהבה אסורה, זה שהוא ערבי ואת יהודיה זה לא אומר שאסור לכם להיות ביחד, זה רק אומר שכל אחד בא ממוצא אחר ומדת אחרת, לא שום דבר אחר.

קיצר תלכי עם הלב שלך...


בס"ד

"אני השלג בקיץ,
ובמדבר אני מים,
פריס היא כמו פרדס חנה,
פטה פטה פטה מורגננננה"

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

eliorתאריך: 23.10.06 - שעה: 20:56:54
חבר מתאריך: 23.05.04 - שעה: 06:46:23
4,140 הודעות.

ישנן כעת 2 תמונות ציבוריות בגלרייה שלי
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40185, "כפיר כנס"
בתגובה להודעה מספר 0


          

המצב שלך קשה ובאמת קשה אם אתה מצדיק יציאה עם ערבי!!....ומה הקשר נאצים!!..??? אין לך בושה להשתמש דווקא בדוגמא הזאתי??? לא יודע מה הבעיה שלך!!....
אבל על כל מקרה....תגידו לי מה חסר ישראלים ויהודים יפים??. דווקא ערבים אבל למה?? ככה נהרסת המדינה שלנו!! בגלל הדברים השטותיים האלה...
ובגלל אנשים שחושבים כמוך כפיר!!!


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

אחת-17תאריך: 24.10.06 - שעה: 06:46:53
חבר מתאריך: 07.06.05 - שעה: 11:26:27
118 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40193, "אין, פשוט אין, שום מצב שבעולם ליהודים וערבים יחד!..."
בתגובה להודעה מספר 47


          

וחבל שיש אנשים תמימים שמאמינים בזה.

הייתי השבוע בקניון- חבורה של ערבים מסריחים, יושבת באמצע סבארו, בקניון יהודי, מסעדה יהודית, ופשוט מקללים את כל מי שעובר על ידם!! תנועות מגונות, דיבורים, צוחקים וצועקים ולא מפסיקים לקלל, בקולי קולות, ערבית.. מה נראה להם?? הם כולם חשים שהארץ הזאתי שייכת להם.. למה הם יכולים להסתובב בקניונים, בירושלים, בתל אביב, בחיפה ובכל עיר בחופשיות, ובלי להרגיש שום פחד.. ואנחנו רק אם נכניס את הזרת שלנו בטעות לרמאללה יעשו בנו לינץ?? זה לא נראה לכם אבסורדי???

ולמה הם חושבים ככה?? מאיפה יש להם את הביטחון הזה להרגיש כאן בנוח?בגלל השמאלנים האנטי יהודים שנותנים להם את ההרגשה הזו.

בחיים לא יהיה איתם שלום, ואנשים לא קולטים את זה. חבל.


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

סמנתהתאריך: 24.10.06 - שעה: 08:41:57
חבר מתאריך: 06.09.04 - שעה: 19:28:34
10,100 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40194, "ליטל את מכלילה!לא כל האצבעות שוות !!!..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 24.10.06 - שעה: 14:20:28
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40195, "אגב לגביי שינוי נושא הדיון, זה בידיעת הכותבת ואישורה=]..."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

שלומיתאריך: 24.10.06 - שעה: 14:40:28
חבר מתאריך: 14.06.04 - שעה: 10:03:00
9,757 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40196, "זה מתחיל לגלוש לאקטואליה ופוליטיקה חברה....ח..."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 24.10.06 - שעה: 14:41:03
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40197, "כנסו כולם=] - הבדלה בין הכללה לריאליות. - שווה קריאה וארוך מאוד!..."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          

קודם כל רציתי להגיד שאני שמח שעוררתי תגובות כל כך קשות נגד זה שאני שמאלני, אמנם אני חייב להגיד לכם שאני שמאלני חברתי ולא מדיני.
שמאל מדיני לא מעניין אותי

אני לא דוגל בלתת להם שטחים למען שלום, אני דוגל בחינוך חברתי חדש של החברה הישראלית והערבית ככלל (וזה לא דבר קל P:) שהמטרה הסופית שלה היא לחיות פה ביחד, ללא צורך בגבולות בין פלשתין לישראל... אני דוגל באמונה של כולנו שגבול הוא לא הפרדה בין גזעים ובין דתות, אלא גבול הוא בסך-הכך שטח מוגדר לשליטה של הממשל, במילים פשוטות, אני מאמין שאנחנו והפלשטינאים רוצים לקחת יותר שטחים פשוט כי על השטחים האלה אנשים ישלמו מיסים, ומי שהם ישלמו לו את המיסים ירוויח יותר (ממשלת ישראל או ממשלת פלשטין).

עכשיו אחרי ההקדמה הארוכה שאני מקווה שתבטל את חלק מהמחשבות הקיצוניות שהדבקתם לי בלי לחשוב פעמיים רק כי אמרתי שאני לא מכליל את כל הערבים במצב, תנו לי להסביר לכם לרגע, מה ההבדל בין הכללה - הפעולה שאתם עושים, לבין ריאליסטיות - הפעולה שאני מאמין בה, ואיך הופכים את הדעה שלכם לריאליסטית (למרות שאני לא מסכים איתכם אני מכבד את דעתכם)

במוח שלנו, כן כן ממש ברמה הזאת, ישנה מערכת המורכבת מ-3 פעולות: הכללה, צמצום ועיוות. שלושת מערכות אלה פועלות כל הזמן - למה? כי המידע שנקלט בראש הוא עצום! והזיכרון מסוגל (כנראה) לקבל רק חלק ממנו ולכן צריך להקטין אותו ולקבץ אותו הרבה מאוד (בעצם זאת מעין winzip של המידע לזיכרון המוחי)

כדי להראות לכם איך המערכת עובדת אני אקח 2 מקרים, אחד - על איך נוצר פחד ושנאה מכלבים ולכלבים
והאחר איך נוצר פחד ושנאה מערבים ולערבים:

כשהייתי בן 3 יצאתי החוצה כי רציתי ללכת לגרשון, בדרך אני זוכר שכלב באן ברנרד גדול נבח עלי וזה הפחיד אותי. אירוע זה נשאר לי בזיכרון, אך לפני שהוא עבר לזיכרון הוא עבר תהליך (טבעי! קורה לכולנו! אין סיבה להתכחש אליו!) והתהליך הוא:
שלב ראשון:צמצום:מהמשפט הארוך, נצטמצמנו ל"כלב גדול נבח עלי וזה הפחיד אותי"
שלב שני:עיוות:כדי שלזיכרון יהיה יותר קל לשמור את המידע הוא משתנה ל:כלב גדול שנובח עלי מפחיד אותי
שלב שלישי:הכללה(!!):המשפט מוכלל "כלבים גדולים שנובחים מפחידים אותי"

משמע?
פחד מכלבים!
ושנאה חברים.. מתפתחת, תתפלאו, מלא פחות ולא יותר - פחד. כשאנחנו מפחדים ממשהו, הפעולה הראשונה שאנחנו עושים כדי להתגונן היא לשנוא אותו. פשוט כי זה יותר קל מאשר להתמודד איתו. אני שונא אותו וזהו...

עכישו בואו נעשה את אותו המקרה למשהו שקרה למישהי פה (אני בכוונה משנה אותו זה לא בדיוק המקרה. אבל אני משער שאלו אותן הרגשות...)
"הסתובבתי בקניון עם חברה שלי כי רציתי לקנות פיתה עם זעתר וחבורה של ערבים ישבה בפיצה האט וצעקו על כל מי שעבר ועלי קללות בערבית וזה הפחיד אותי"
צמצום:"חבורה של ערבים צעקו עלי קללות בערבית וזה הפחיד אותי"
עיוות:"חבורה של ערבים שצועקים קללות בערבית מפחידה אותי"
הכללה:"ערבים שצועקים בערבית מפחידים אותי"

מה שמתפרש ל..כן בדיוק כמו הכלב פחד מערבים
ופחד, אני אזכיר שוב, מתפרש לשנאה (אתם יכולים לעלות כמה שורות ולקרוא על זה)



עכשיו אני מציע לכולנו, ששרויים בטראומת פוסט ערביזם P: (סתם, לא יודע אם יש כזה ביטוי, הכוונה לכל אלה שחוו מקרה עם ערבי ומערכות אלה פעלו בראשם)
אני ממליץ לכם, הפטרו מהפחד הזה שלכם! החליטו בראשכם כי אתם מבינים מאיפה באה השנאה שלכם כלפי ערבים! ויתר על כן, החליטו בראשכם שאולי לא כולם כאלה
אני לא מציע לכם לאהוב אותם בכל ליבכם, אני מבין שאתם לא מקורבים לערבים וזה דבר לגיטימי ומבחירה שלכם, אבל הבחירה להבין שטראומה אחת מערבי או כמה ערבים לא הופכת את כולם, למי שאתם שונאים היום.

קחו את השנאה שלכם כלפי ערבים
והרכיבו אותה בסדר הפוך, הוציאו ממנה את ההכללה, את העיוות, את הצמצום ובסופו של דבר את הטראומה, והפטרו ממנה=]

אחרי זה נדבר על כן לחיות ביחד לא לחיות ביחד, אבל בואו נצא מנקודת התחלה משותפת.

שלכם,
כפיר.


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

שלומיתאריך: 24.10.06 - שעה: 14:42:10
חבר מתאריך: 14.06.04 - שעה: 10:03:00
9,757 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40198, "משפט קצר אם הת מאמינה בדת זה ניקרא היתבוללות -אסור-..."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

drsdiiתאריך: 24.10.06 - שעה: 19:05:25
חבר מתאריך: 23.10.06 - שעה: 21:13:08
101 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40200, "יקירתי נכון שזה קשה אבל את זה מצב לא..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

yarden.f.תאריך: 02.11.06 - שעה: 04:37:04
חבר מתאריך: 08.10.06 - שעה: 01:27:45
308 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40326, "תנסי להשתחרר נפשית...לחשוב עם עצמך......."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          





  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

נוריאנה (אורח)תאריך: 18.05.07 - שעה: 18:07:18

  
#42756, "שמעי נשמה"
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

נטלי (אורח)תאריך: 18.05.07 - שעה: 18:15:07

  
#42757, "אני ערביה"
בתגובה להודעה מספר 0


          

>אני מאוהבת ואוהבת בחור ערבי
>ורע לי עם זה
>קשה לי להתנתק מההרגשה הזאת !!
>אנחנו יחד כבר כמעט חצי שנה
>ועברנו הרבה יחד בתקופה הקצרה הזאת
>וכל כך טוב לי איתו אבל
>אוף זה לא יכול להימשך כי אין פשוט אי אפשר ככה
>ואני לא יודעת מה לעשות
>רע לי פשוט ככה !!!
>זה קשה ואני מתה להיות איתו אבל
>קיצר, איך משתחררים מאהבה אסורה ?!!?!?!



שמעי
יש לי אותו מקרה אני מאוהבת באחד שלא מאותה עידה שלי
אני בחורה ערביה ומאוהבת בגבר יהודי וגם הוא מאוהב בי
אנחנו נשבענו שנהיה תמיד ביחד ואהבתינו תשאר לעולם
הוא נכון יהודי ואני ערביה אבל אנחנו מאוהבים ולא אוותר על האהבה שלי
אבל מצד אחר יש משפחה ויש הורים אי אפשר להתעלם מהם
שמעי חמודה אני במקומך הייתי נשארת איתו ולא מוותרת עליו
אם הוא באמת מאוהב בך ומוכן להתחתן איתך ולעשות הכל למענך
אל תוותרי ואם את מרגישה שהוא לא מוכן לעזוב את כל העולם וללכת אחרייך
אז עדיף שתפסיקי להתאהב בו ועזבי אותך ממנו כי אף גבר לא שווה
שתסבלי למענו ,,,
אהבה אסורה זה דבר לא קיים
אני לא מאמינה בזה אני גם התאהבתי ויודעת מה זה אהבה
אבל מעדיפה שאפסיק להתאהב בו כי הוא לא שווה את כל האהבה שלי



  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

Bimba_69תאריך: 18.05.07 - שעה: 23:26:31
חבר מתאריך: 01.08.06 - שעה: 18:08:45
675 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#42764, "יאללה"
בתגובה להודעה מספר 0


  

          

מספיק מספיק
כל אחד משחק לי אותה פה ליברלי ח
אני רוצה לראות איך אתם מגיבים אם אחותכם פתאום תרצה לצאת עם ערבי..
כאילו שאתם לא יודעים איזה מן חלאות הם...
חמודה- עצה שלי
אל תתעסקי לא עם ערבים ולא עם בדואים
אל תהרסי לעצמך תחיים, למרות שכבר התחלת בדרך הזו
לא חסר בחורים ישראלים בארץ שלנו או בחורים נורמאליים
זה לא שהעברים זו הבחירה היחידה
ותנתקי איתו קשר מהר.. לא בשביל החבר'ה, ולא בשביל אף 1
אלא בשבילך
רק בשבילך
כי בחורים כאלה בד"כ כמו שאמרו פה לא פעם ולא פעמיים
יודעים רק ל נ צ ל
אז מספיק עם הקטע ה"ליבראלי" הזה...
כולם יודעים מצויין מי אלו הערבים..
אולי אם הם היו בני אדם היה אפשר להתייחס אליהם בהתאם..
בינתיים הם לא פחות ולא יותר מחיות..

בכל אופן זו החלטה שלך
אבל לפני שאת נמשכת לערבי הזה
תחשבי על החיים שלך ואל כמה שאת תסבלי בהמשך
כי חיים יפים וטובים כמו שאת תרצי.. את כבר לא תקבלי לצד ערבי
!
תיהי בטוחה בזה.!


"..שני ישרים לא יפגשו מעולם..
בגלל זה אנחנו פוגשות ר-ק עקומיםםםם..." =]

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

רעותי:]תאריך: 19.05.07 - שעה: 10:41:51
חבר מתאריך: 05.04.06 - שעה: 22:18:21
5,978 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#42766, "איזה הקפצה =/ חח"
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

יהודיה שהאסלמה (אורח)תאריך: 25.03.08 - שעה: 01:29:39

  
#44884, "אם טוב לך איתו ואת אוהבת אותו תלחמי..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

tehilaתאריך: 25.03.08 - שעה: 02:12:40
חבר מתאריך: 25.09.06 - שעה: 22:18:54
5,033 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#44885, "לערביה שכתבה"
בתגובה להודעה מספר 60


          

בס"ד

ההבדל שבינינו זה שלערבים..יש לפעמים כמו ג'וק בראש
שבשניות הם יכולים לסובב את הדיעה שלהם
ולהיות אדם אחר לגמרי ככה שלא ניתן לסמוך עליהם
כי יש להם קיצוניות לקבל מה שהם רוצים ויהי מה
אם הם מוכנים להתפוצץ בשביל בתולות בגן עדן
ויהודי לא..יהודי יש לו לב וערך לחיים לפי דעתי
יותר מערבי..עם כל הכבוד
ככה שאהבה כזו בלתי אפשרי..


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

YONI33תאריך: 29.03.08 - שעה: 20:38:05
חבר מתאריך: 01.12.06 - שעה: 10:41:58
65 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#44901, "תיזהרי את עןד בחורה תמימה שפיתו אותה ותסיים בתור שפחה שלו..."
בתגובה להודעה מספר 0


          

בכפר והוא גם יאסור עליך לקיים קשר עם משפחתך
כי אם החברים שלו ידעו שהוא מקיים קשר עם יהודיה על מנת שהוא מקבל את משפחתה ולא רק על מנת לנתק אותה ממשפחתה הוא גמור
כנסי לאתר של יד לאחים ותשמעי שם סיפורים ממקור ראשון על כמה רע מסתיים קשר עם ערבי
השפלןת מכות איומים
והמשטרה לא תעזור לך כי הם לא רוצים להסתבך בכניסה לכפרים ערביים
צרי איתי קשר אם את מעוניינת לשמוע עוד
yoni.33@hotmail.com


כנסו כנסו יש לי אתר מטומטם להראות לכם
http://habama1.blogspot.com/

http://yonimony.blogspot.com/
רוצה ללמוד איך להרוויח כסף באינטרנט?
כנס לבלוג שלי וגם אתה תוכל

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

לובי הדרך לאושר - התפתחות אישית - קואוצ'ינג נושא #39763
תגובה מהירה
שמך
טקסט
  


הוסף למועדפים - קבע כאתר הבית

כל הזכויות שמורות ל- זבנג.נט © Zbeng@Zbeng.Net
ההשתתפות באתר מותנית בהסכמה להסכם השימוש.
השעה כעת: 20:44:47 - תאריך: 14.09.25



ספר טלפונים | ספר אנשים | אינדקס שירים